מסור משומש GRIGO

מסור משומש לנגריות GRIGO מסור עם עליה ירידה והטיה ידנית במצב מצויין.

מסור עגלה ממוחשב אלטנדורף דגם F-45

מסור עגלה ממוחשב לנגריות  אלטנדורף דגם F-45 עליה, ירידה והטיה ממוחשבת מאסיבי במצב מצויין.  

מסור קרייזיק עגלה תוצרת גרמניה דגם ELMO

מסור קרייזיק עגלה תוצרת גרמניה דגם ELMO לדה ימין ממוחשבת וגם המעצורים על העגלה ממוחשבים

מכונת קנטים אוטומטית A CANT

מכונת קנטים A CANT אוטומטית משומשת מכונת קנטים במצב מעולה לאחר טיפול ושיפוץ.

מסור עגלה קרייזיק תוצרת PAOLONI

מסור עגלה קרייזיק לנגריה תוצרת פאולוני עם עלייה וירידה חשמלית, הטיה ידנית. מחיר: 17,000 ש"ח + מע"מ

רגלית עם 3 גלגלים מאסיבית- חדש

רגלית עם 3 גלגלים מאסיבית ידית מנועלה לכיוון גובה מתאים למכונת קנטים, מכונת הקצעה וכו'.

רגלית 3 גלגלים – חדש

רגלית עם 3 גלגלים גובה מתכוונן מתאים למכונות קנטים מכונת הקצעה וכו'.

מתי כדאי לקנות מכונות לנגרות יד 2?

יש מגוון עצום של כלי עבודה לנגרות, כלי ידניים, כלים חשמליים קטנים, מכונות ניידות למחצה וגם מכונות תעשייתיות כבדות כגון מסור שולחן משוכלל, מכונת קנטים מתקדמת ועוד.
כלי עבודה איכותיים לנגרות בנויים כך שיוכלו לשמש אנשי מקצוע למשך שנים רבות. עלות רכישתם של כלים איכותיים עשויה בקלות להגיע לעשרות ואף מאות אלפי שקלים. בחירה להצטייד דווקא בכלי עבודה לנגרות יד 2 עשויה לאפשר לאבזר טוב יותר בית מלאכה חדש כמו גם לרכוש יכולות חדשות עבור נגריה קיימת בלי להידרש להוצאה כספית מכבידה.  ניתן לרכוש מסור שולחן לחיתוך עץ יד 2, מסור סרט לעץ יד 2 ועוד, למעשה יש היצע רחב של כלי עבודה יד שניה לנגרות. על היתרונות של רכישת מכונות נגרות יד 2 וכיצד לדעת שבחרתם נכון – במאמר שלפניכם.

למה עדיף מכונות נגרות יד 2?

מי שרוכש מכונות עבודה מורכבות ויקרות כשהן חדשות, נהנה מקבלת מכונה "עם הניילונים", ומהיותו הראשון שמשתמש בה. במכונות נגרות, כאן מסתיים היתרון ברכישת מכונות אלה מיד ראשונה, על פני רכישת מכונות משומשות. הנה היתרונות הגדולים של כלי עבודה יד שניה לנגרות.

#1 – בלאי נמוך, מכונות שישמשו אותנו היטב עוד הרבה שנים

סיבה טובה להעדיף רכישת מכשירים חדשים היא הבלאי ועלות התיקונים במכונות ישנות, כמו למשל רכבים ומוצרי אלקטרוניקה. במכונות נגרות יד 2 המצב אינו כזה, עלות רכישת המכונה היא העלות המשמעותית, קל לתחזק כלי עבודה כגון מסור שולחן לחיתוך עץ יד 2, מסור סרט יד 2, ומכונות נגרות יד 2 כך שימשיכו לשרת אותנו נאמנה שנים רבות. כדאי לדעת שניתן בקלות להחליף חלקים מתכלים של כלים לנגרות יד 2, כמו להבים, בעלות נמוכה.

חשוב לבחור כלי עבודה לנגרות יד 2 המגיעים מאיש מקצוע ששמר עליהם וטיפל בהם לאורך התקופה בה שימשו אותו. מכונות נגרות יד 2 הנראות בלויות, שרוטות, מלוכלכות או באבזור חלקי, הן אולי כאלה שלא כדאי לקנות.

#2 – מכונות נגרות הנמכרות משומשות הן בדרך כלל מכונות מוצלחות

מכונות נגרות באיכות נמוכה שנרכשו בזול, ממותגים פחות מוכרים או מוצלחים בשוק – בדרך כלל אינן שומרות על טיב העבודה שהן מציעות למשך שנים רבות, ועין מקצועית תזהה את הבלאי הגבוה והאיכות הפחותה של מכונות כאלה מייד. על כן, מי שמתעניין ברכישת מכונות משומשות בנות שנתיים ומעלה, ימצא את עצמו עומד מול שוק של הדגמים האיכותיים והיציבים שנמכרו במחירים גבוהים במיוחד כשהיו חדשים, וכעת נמכרים במחירי יד שנייה.

#3 – מחירים נמוכים

בממוצע, ניתן לרכוש יד שניה מכונות נגרות בערך בחצי מחיר ביחס לעלות אותה מכונה כשהיא חדשה. מדובר על חיסכון של עשרות אלפי שקלים בדרך כלל – וכאמור, לא מדובר על פגיעה באיכות המוצר שתקבלו.

איך תדעו שבחרתם את המכונה המתאימה לכם ביותר?

שפע של בתי עסק מציעים למכירה מכונות נגרות חדשות וכלי עבודה לנגרות יד 2. כשאתם רוכשים כלי נגרות יד שניה מומלץ לפנות אל בית עסק הידוע ככזה המוכר אך ורק מכונות איכותיות במצב טוב, כך תוכלו לדעת כי המכונה שאתם מתעניינים ברכישתה היא שמורה ומטופלת, והיא מוצעת במחיר טוב ביחס לתמורה. בנוסף, תוכלו בדרך כלל לקבל אחריות עבור הרכישה, לקבל ייעוץ והסבר ראשוניים בנוגע לשימוש במכונה, ולצייד אותה באביזרים שיהפכו את העבודה לנוחה יותר.

מי שכבר יש להם כלי עבודה ומכונות לנגרות עשויים להיות מעוניינים בשדרוג. ניתן לפנות אל בית עסק המתמחה בכלי עבודה יד שניה לנגרות ולברר על עסקאות "טרייד אין" המאפשרת החלפת מכונה ישנה בחדשה בתוספת תשלום.

חברת בן-עמי מציעה מגוון מכונות נגרות חדשות ויד שנייה ועסקאות טרייד אין משתלמות. צרו עימנו קשר ונשמח להציע לכם את המכונה המתאימה לכם ביותר מבין מגוון מכונות הנגרות יד 2 שיש ברשותנו כעת.