כללי

מוצרי נגרות וכלי גינה שכדאי להחזיק במחסן הבית

 

אם יש לכם בית עם גינה, אתם וודאי כבר יודעים כי יש רגעים שאתם צריכים לעבוד בגינה, לדאוג לה ולסדר אותה באופן שגרתי. אתם גם וודאי יודעים שלא מדובר בעבודה קלה, במיוחד כאשר אין לכם את המכשור המקצועי המתאים לכך. במאמר הבא אנו נציג מספר מוצרי נגרות וכלי גינה שאתם חייבים להכיר ולהחזיק אצלכם במחסן הבית. 

מסור שולחני

מסור שולחני הוא אינו כלי גינון, אך הוא בהחלט פריט נצרך כאשר יש לכם גינה. אם אתם רוצים לסדר אדניות בגינה או להשתמש בכל פריט עץ כדי לקשט את הגינה שלכם, יהיה לכם הרבה יותר קל לעשות זאת כאשר יש לכם מסור שולחני. תוכלו להביא כל עץ או כל פלטת עץ שתרכשו ולנסר אותה בהתאם לצורך שלכם. זה יחסוך לכם זמן יקר על חיתוך עצים בנגרייה ותוכלו גם לבצע את החיתוך בזמנים שמותאמים לכם. 

מומלץ לייעד עבור המסור השולחני אזור מוגדר במחסן או אזור מוגדר בגינה שיש בו צלייה המונעת כניסה של גשם ושם להציב את המסור. בדרך זו גם תשמרו עליו טוב יותר וגם תוכלו לעבוד איתו בצורה נוחה יותר. 

מסור חשמלי ידני

מסור ידני הוא לא ספק אחד משלל מוצרים לגינה שכדאי לרכוש. עצים ושיחים גדלים כל הזמן והופכים למטרד רציני גם עבור הגינה שלכם וגם עבור הגינה של השכנים שלכם. במקום שתזמינו בכל חודשיים גנן לקיצור הענפים, רכשו לעצמכם מסור חשמלי ידני, שימו אותו במחסן והוציאו אותו מתי שאתם צריכים. מומלץ לעבור על הגינה אחת לחודש ולבצע ניקיון הכולל גם קיצוץ ענפים שוררים. בדרך זו תשמרו על הגינה שלכם נקייה ויפה יותר. 

שואב עלים

הסתיו והשלכת הם מטרד רציני מאוד בגינות. העלים מצטברים, דורכים עליהם והם הופכים לאוסף חום ויבש שפשוט מלכלך את הגינה היפה שלכם. שאוב עלים הוא ללא ספק פריט חשוב בגינה. במקום שתעבדו קשה עם המגרפה, מוטב שיהיה לכם שואב עלים שלוקח את כל העלים אליו בתוך דקות. זה הופך את ניקיון הגינה לכל כך פשוט ומהיר. 

שואב לדשא סינטטי

 דשא סינטטי כל הזמן צובר לכלוך. דבר זה יוצר מראה לא נקי של הדשא וגם לא נעים לשבת עליו בשגרה. תוכלו לרכוש שואב לדשא סינטטי ולעבור על הדשא אחת לכמה זמן, בדיוק כמו שמכסחים דשא ירוק אמיתי. שואב לדשא סינטטי דומה במראה שלו למכסחת דשא והעבודה איתו מאוד פשוטה ונוחה. עברו על הדשא בשיטתיות ותוך כשעה הדשא שלכם יהיה נקי מלכלוך. 

לסיכום, מוצרי גינון יכולים מאוד לעזור לכם בניקוי ושמירה על גינה נקייה. רכשו בכל פעם פריט אחר שיהפוך את העבודה שלכם בגינה להרבה יותר קלה ופשוטה. 

המאמר באדיבות חנות הכל בו לגן: https://www.kolbogan.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *